Somfy ondersteuning
Probleemoplossingen
- Vraag19 november 2025
Wat moet ik doen als mijn aangesloten apparaat vaak niet beschikbaar is in de Somfy Protect-app?
- Vraag19 november 2025
Hoe moet de Somfy Protect Camera worden herstart?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de melding "Wifi-netwerk is niet gevonden" bij het installeren van mijn camera?
- Vraag9 februari 2024
Hoe kunt u het WiFi-netwerk van de camera wijzigen?
- Vraag8 februari 2024
Waarom gaat de Somfy Indoor Camera niet aan?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Geen internetverbinding" bij het installeren van mijn camera?
- Vraag19 november 2025
Wat als de QR-code niet kan worden gelezen?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Uw telefoon kan niet communiceren met de buitencamera"?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Het wachtwoord is onjuist" bij het installeren van mijn camera?
- Vraag19 november 2025
Wat moet ik doen als ik het bericht "Er is een probleem met de installatie van uw aangesloten apparaat" krijg in de Somfy Protect-app?